Wednesday, December 26, 2012

Milk Booster Mudah

Salam petang semua pembaca,

Awal bulan Disember aritu seorang sahabat saya ingin mencuba Set B, untuk penyusuan ibu. Setelah 2 minggu, saya bertanyakan tentang hasilnya. Alhamdulillah, hasilnya seperti yang diharapkan. Tetapi, haha.... Ada tapinya. Sahabat saya mengatakan bahawa dia susah untuk menelan vitamin-vitamin tersebut dan akhirnya hanya memilih untuk mengambil Alfalfa sebagai Milk Booster. Alhamdulillah walaupun hanya mengambil Alfalfa, hasilnya tetap mengujakan. 

Untuk ibu-ibu diluar sana, jika anda susah untuk menelan pil-pil atau vitamin-vitamin yang pelbagai jenis, anda masih boleh memperkayakan susu dengan nutrien dan khasiat juga memperbanyakkan susu dan juga stok untuk anak tersayang. Bagaimana caranya?




Hanya dengan ESP dan Alfalfa, anda sudah boleh berbangga kerana dapat menyusui anak anda dengan susu ibu yang mencukupi. Ibu-Ibu yang tidak mahu mengambil terlalu banyak pil, tetapi ingin memperbanyakkan supply susu kepada bayi tersayang, juga disarankan mengambil 2 milk booster ini. 

Mengikut pengalaman saya sendiri, selepas minum ESP, anak saya tidak terlampau kerap menyusu. Jika sebelum pengambilan ESP, kadangkala setiap setengah jam, bayi akan mula merengek. Tetapi selepas pengambilan ESP, paling kurang selepas 2 jam barulah bayi akan minta disusukan lagi. Ini memberi peluang susu kembali penuh dan bayi akan kenyang dalam jangkamasa yang lama selepas disusukan. 

Apakata kita tengok testimoni pengguna lain pulak.


In Shaa Allah, dengan niat yang murni, Allah akan makbulkan hasrat kita untuk menyusukan anak seperti saranan agama dan juga dari segi kesihatan.

Untuk yang ingin bertanyakan atau mendapatkan stok anda, boleh emel saya di adinzaf@yahoo.com.sg atau sms/call ke 0122504899 atau like page mamadeenis dan boleh PM saya di situ :)

No comments:

Post a Comment