Wednesday, December 19, 2012

Slimming Set untuk Ibu Menyusu

Sebelum ni saya ada cite2 skit pasal nak kurus... Tapi Set yang saya share masa tu untuk wanita dan lelaki secara umum ya. Kali ni nak cerita skit set kurus kan badan untuk ibu-ibu yang menyusukan baby. Selalunya kalau ibu-ibu yang menyusu ni (termasuklah saya) mesti akan tertanya-tanya, kalau ambik set kurus ni, anak yang kita susukan tu jadi kurus jugak ke?? Risau pulak hati ye dak?

Kalau untuk ibu menyusu, vitamin Shaklee yang sesuai untuk ibu-ibu sekalian ialah ESP + Alfalfa + Lecithin. Moh kita baca dulu testimoni ni.


Ha...memang rugi kalau tak cuba. 20kg bukan sikit tau. 


Ni lah dia set tu. Untuk ibu menyusu, ESP dan Alfalfa juga adalah milk booster yang dapat membantu penghasilan susu ibu dengan lebih cepat. Bukan saja dapat kurus, malah dapat susu yang berkhasiat untuk baby. 2 dalam 1 lah kiranya. Tapi kalau nak dikirakan, bukan 2 dalam 1 je, ESP sangat banyak kelebihannya. Boleh klik sini untuk baca kelebihan ESP ni untuk tubuh badan kita.

Jadi, sape2 yang nak rebut peluang ni dengan harga yang istimewa, boleh sms/call saya di 0122504899 ataupun emel ke adinzaf@yahoo.com.sg ataupun klik button My Facebook kat bawah ni, then PM saya kat situ.

* Konsultasi percuma untuk anda dengan setiap pembelian. 


No comments:

Post a Comment