Tuesday, January 15, 2013

Inginkan Cahaya Mata?

Assalamualaikum...

Alhamdulillah dapat jugak saya mencoret di blog harini. Harini jom kita cerita sikit pasal anugerah Tuhan yang Maha Kuasa, anugerah terindah saya kira, iaitu cahaya mata.

Setiap yang mendirikan rumahtangga mesti nak cahaya mata kan. Alhamdulillah pagi Ahad yang lalu, saya mendapat seorang lagi anak buah.

Untuk yang belum mendapat anak, jangan lah bersedih hati. Mungkin Tuhan sedang menguji kita sebagai hambaNya. Tetapi sebagai hambaNYa, kita juga mesti berusaha untuk mendapatkan zuriat. Oleh yang demikian lah saya nak syorkan pembaca-pembaca blog ni, yang dah lama menanti untuk mendapat zuriat, tetapi masih belum ada rezeki, jom cuba set kesuburan yang ada dengan Shaklee ni. 

Set Kesuburan ni terdiri daripada set D, yang juga untuk kecantikan wanita, luaran dan dalaman. Namun, mengikut situasi, ada yang kena consume GLA juga yer... Untuk suami pulak dicadangkan vitamin E dan zinc. Jom tengok testimoni skit...




Gembiranya mendapat berita macam kawan-kawan kita ni kan... Inshaa Allah anda diluar sana, yang masih belum berjaya, usaha tangga kejayaan. Insha Allah anda juga akan berjaya seperti kawan-kawan kita di atas ni.

Untuk yang berminat, boleh sms atau call saya di 0122504899 ataupun emel ke adinzaf@yahoo.com.sg. Dengan setiap pembelian, saya sedia memberi konsultasi percuma untuk anda.

No comments:

Post a Comment