Wednesday, January 2, 2013

Joint Health Tablet

Tengok jer gambar vitamin ni, mesti saya teringat mak saya. Mungkin saya juga akan memerlukannya sikit hari lagi :)... 

Vitamin ni bukan untuk warga emas saja yer... sesuai untuk semua umur. Maksud saya kat atas tu, sebab mak ayah atuk dan nenek kita kan selalu sakit lutut dan sewaktu dengannya. Sebab tu lah apabila tengokvitamin ni, pemikiran dan ingatan lebih kepada mereka.

Kalau anda semua pun macam saya, apa kata kita belikan vitamin ni, dan hadiahkan kepada kedua ibu bapa kita. 

Apa kelebihan Advanced Joint Health Tablet ni?

Pertama
Ianya dapat menyokong sendi-sendi di dalam tubuh badan kita. Ekstrak Bowellia yang terkandung di dalam vitamin ini dapat menghalang pembentukan bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang akan menyebabkan ketidakselesaan kepada sendi-sendi.

Kedua
Memelihara tulang rawan dan meningkatkan sokongan kepada tulang-tulang sendi. Ekstrak jagung yang terkandung di dalam vitamin ini dapat membekalkan sumber yang pekat dengan glukosamina yang merupakan komponen utama untuk pembinaan tulang rawan dan lendir bagi melicinkan sendi yang menghilangkan kesakitan ketika pergerakan sendi berlaku.

Ketiga
Vitamin ini juga mengandungi Zinc, Tembaga, Mangan dan Vitamin C yang berfungsi sebagai nutrien sokongan kepada kolagen dan komponen tisu-tisu lain yang memberikan struktur yang kuat kepada sendi-sendi kita.

Apa yang menarik tentang Advanced Joint Health Tablet ini ialah ianya 100% organik, menggunakan tumbuhan dan berasakan mineral.

Jom kita tengok apa kata pengguna-pengguna vitamin untuk sendi ni...





Bukan saja sesuai dijadikan hadiah untuk kedua ibu bapa kita, malah ada kegunaannya untuk diri kita sendiri. Yang penting, kesihatan kita sentiasa di tahap optima. Sesiapa yang berminat boleh sms/call saya di 0122504899 atau PM saya di FB dengan menekan button My Facebook kat bawah blog ni.

No comments:

Post a Comment