Wednesday, January 16, 2013

Susu Meriah dengan ESP

Berbunga-bunga hati saya nak share dengan anda semua pembaca-pembaca blog mamadeeni ni. Harini saya dapat berita gembira dari sepupu saya. Sebelum ni, beliau susah hati sebab susu tiba-tiba merudum dan anak pulak memang fully minum susu badan sahaja... Oleh sebab tu, beliau terus nak beli ESP untuk membantu penghasilan dan meningkatkan susu badan. Alhamdulillah, syukur sangat2 kepada Ilahi, dengan izinNya jugak lah, selepas 3 hari consume ESP, hasilnya sangat memuaskan hati. Jom baca sikit pengalaman beliau.


Ibu gembira, baby lagi la gembira. Jadi ibu-ibu yang menyusu kat luar sana, jangan berlengah lagi... Berikan yang terbaik untuk anak anda.

Hubungi saya untuk set penyusuan yang sesuai dengan anda. Jika anda bajet, saya boleh membantu. Boleh hubungi saya di nombor 0122504899 atau emel di adinzaf@yahoo.com.sg. Boleh juga PM saya di  FB (klik di sini).

No comments:

Post a Comment