Thursday, September 19, 2013

Mudahnya Nak Kurus!!!

Kiri ke kanan? :)

Betul ke mudah? Mesti persoalan ni terngiang-ngiang di kepala kan...

Jom kita tengok apa kata pengguna-pengguna yang tegar dengan Shaklee ni:-


Dengan hanya mengamalkan Alfalfa Complex dan Lecithin sahaja, berat badan boleh turun. Boleh percaya ke?

Ni pulak antara kesan bila kita ambil Lecithin dan Alfalfa Complex. Tak mustahil la berat badan boleh kurus kan, sebab sistem pembuangan tubuh badan kita akan lebih terurus. 

Antara fungsi utama Alfalfa Complex Shaklee ni adalah dapat membantu menyingkirkan lemak dan kolestrol dalam badan kita. Kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa complex ini akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya Alfalfa sahaja yang mengandungi saponin seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol.

Manfaat utama Lecithin pula adalah berfungsi untuk pemecahan lemak dan kolestrol kerana Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salur darah. Ianya juga dapat membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid di dalam tubuh kita.

Selain daripada itu, Lecithin juga adalah untuk pelangsingan badan. Ianya dapat menghalang obesiti dan pengambilan dalam kuantiti yang banyak akan mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.

Daripada fungsi yang dinyatakan di atas, jelas dan nyata kedua-dua vitamin ini bukan sahaja dapat membantu melangsingkan badan, tetapi juga untuk mendapatkan kesihatan tubuh badan yang diinginkan. Pengurangan kolestrol juga sudah tentu mengurangkan risiko penyakit-penyakit kronik.

Berminat untuk mencuba?

Call/sms saya di 010-2966449;
Emel saya di mamadeeni@gmail.com;
Add FB saya Faznida Abdul Ghani
Like fanpage saya Mamadeeni's

Konsultasi percuma dan berterusan untuk pelanggan saya.















No comments:

Post a Comment