Monday, November 19, 2012

Cara Kurus Paling Mudah

Salam sihat :-)

Alhamdulillah masih diberi kesempatan olehNya untuk berkongsi kebaikan dengan kawan-kawan kat luar sana. Ada lagi yang saya tak kongsikan dengan anda. Pasal nak kurus dengan mudah. Minggu lepas sempat hantarkan 3 set kurus kat kawan-kawan. Bukan untuk kurus saja tau, tapi untuk sihat sebenarnya. Banyak cerita-cerita tak sihat yang kita dengar, nak kurus sampai menderita tak makan dan sanggup seksa diri. Diri kita ni kan amanah dan perlu dijaga sebaiknya :)

Nak kurus cara Shaklee adalah cara yang paling mudah pada saya, sebab sebelum ni penah tengok orang nak kurus kena minum sampai tutup-tutup idung, tapi hasil tak nampak pun. At last, tinggalkan je, tak sanggup nak teruskan. 

Dalam Set Slimming ni ada Cinch, Herb-Lax & Lecithin. Cinch berbentuk minuman dan perlu shake bila nak minum. Sedap... Herb-Lax dan Lecithin berbentuk pil, hanya perlu telan jer... Senangkan, In Shaa Allah akan berjaya. Macam saya cakap tadi la, bukan untuk kurus semata-mata, yang penting SIHAT. 

Saya share kan sket testimoni dari kawan-kawan kita kat luar sana yang dah try set ni ye...


Mudah kan... Jom tengok lagi satu pengalaman kawan kita ni...


Kalau ibu menyusu pun boleh kurus dan ada set slimming tanpa menggangu penyusuan. Sesetengah ibu menyusu takut nak ambik slimming set ni, sebab takut nanti berat anak tak naik2 kan... Dengan Shaklee, terdapat set slimming khas untuk ibu menyusu. Nak tau?? 

Sms saya di 0122504899 atau emel ke adinzaf@yahoo.com.sg atau like page saya di FB TripleDshaklee's dan PM saya di situ... 


No comments:

Post a Comment