Friday, November 16, 2012

Nak Cantik la....

Tetiba pulak terpanggil nak cakap pasal cantik ni kan... heheheh. Sebenarnya 2 hari lepas, baru jer pegi jumpa adik saya kat UITM Shah Alam... hantarkan set vitamin Shaklee kat dia. Nak cantik katanya... 

Nak tau tak dalam set untuk kulit tu ada apa? sangat mudah caranya nak cantik dengan Shaklee ni tau... Dalam masa yang sama, kalau kita dah memang pakai krim untuk luaran, boleh je teruskan... Yang saya maksudkan di sini, supplement untuk kulit. Bukan saja muka, tapi tubuh badan keseluruhannya.

Ok lah, berbalik kepada set tadi... beria-ria adik saya ni nak cantik. Jadi saya syorkan dia pakai Set D yang dalamnya terkandung Vitamin C, Vitamin B-Complex dan juga Vitamin E. Tak mahal pun harganya... Budak belajar pun boleh beli kalu nak, saya ada sediakan trial pack. Bagus nye nak cantik dengan consume Vitamain-Vitamin ni bukan apa, ianya datang dari dalaman. Bukan luaran semata-mata. Sekurang-kurangnya, kita cantik di samping dapat sihatkan badan kan...

Kat bawah ni, saya sisipkan sedikit testimoni daripada pengguna Set D dari Shaklee ni... 


Nanti saya sharekan lagi testimoni ye... Kalu yang berminat, emel ke adinzaf@yahoo.com.sg, sms/call ke 0122504899 ataupun like page saya di fb, TripleDshaklee's then boleh PM saya untuk sebarang pertanyaan dan order. Thanks ye...




No comments:

Post a Comment