Saturday, November 17, 2012

Mealshakes Shaklee - Untuk Permata Hati


Assalamualaikum...

Entri kali ni nak cite sket pasal anak-anak permata hati ni... Saya sendiri ada 3 orang cahaya mata, dua gegirl dan sorang boboy... tapi yang boboy tu macam terlebih manja daripada boboy 2 orang tu... hehhehe... Budak-budak lagi kan, mesti lah manja.

Musim sekarang ni, hujan tak menentu, sekejap panas sekejap hujan. Nak ambik anak-anak dari taska pun susah hati, takut diorang terkena hujan dan demam pulak nanti. Tapi kalu tak ambik, nanti kena caj OT pulak kan...heheheh.

Saya nak kongsi kan kat sini tentang Mealshakes dari Shaklee. Nak tgk rupa mealshakes ni cemana?? 


Ha...ni la mealshakes. Antara kebaikan Maelshakes ni :-

Sarapan segera yang berkhasiat
Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
Hidangan segera untuk para atlet
Kudapan menarik pada bila-bila masa
Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium 

Meal Shakes Shaklee ni adalah sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia juga menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu. 

Selain daripada tu, mealshakes ni dapat membantu ibu-ibu yang runsing sebab anak-anak takmau makan. Makan sesuap dua je, pastu taknak dah... Kita ni takut la g jumpa misi aka nurse kat klinik kesihatan tu, mesti kena bebl sebab berat anak naik tak cantik kan...



Ni pulak, jom kita tgk pengalaman Puan Ekin nie...



Best kan bila berat anak naik macam ni. Ibu-ibu pun tak la runsing kalu anak makan pun dah lalu, demam pun dah jarang2 nak kena. Kerja pun tak susah hati... Saya juga seorang ibu juga bekerja. Kalau anak sakit, kita nak cuti banyak2 pun, segan jugak dengan bos kan... Anak demam pun hantar jugaklah pegi kat pengasuh, kat taska, bekerja sambil susah hati... Saya pernah merasa semua tu...




Alhamdulillah, kawan-kawan kita kat atas ni, semua dah dapatkan kesihatan yang baik untuk anak-anak mereka. Insya Allah dengan izin Allah juga :) Jadi, ibu-ibu diluar sana, moh ler kita bagi yang terbaik untuk anak2 kita.

Kalau nak order, boleh emel saya di adinzaf@yahoo.com.sg ataupun sms ke 0122504899. Boleh juga like page saya di FB, search TripleDshaklee's dan anda boleh PM saya. Sebarang pembelian akan disertakan dengan konsultasi percuma ya... boleh tanya kalau nak tau apa2 dengan lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment