Wednesday, November 21, 2012

Wanita dan Kewanitaan

Kalau dah nama pun wanita, mesti kita nak cantik selalu kan. Sape taknak cantik, tambahan pulak kalau caranya sangat-sangat la mudah. 


Yang ni pulak...


Best tak :) Betul tak, nak cantik ni tak susah. Dengan vitamin Shaklee, kita boleh cantik dan sihat. Saya syorkan kalau anda nak cantik cara mudah, amalkan Set D yang mengandungi Vitamin B-Complex, Vitamin C dan Vitamin E. Bagi yang nak plus GLA pun boleh. GLA ni bagus untuk wanita. GLA Complex ni merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. Tidak terhad kepada fungsi ini sahaja, setiap yang mencuba GLA ni, pasti ada kesan positif yang akan dikongsikan. 

Set percubaan pun ada untuk yang baru nak try Shaklee ni, call/sms saya di 0122504899 atau emel adinzaf@yahoo.com.sg atau klik link kat bawah ni untuk mudah PM dengan saya. 


No comments:

Post a Comment