Monday, November 19, 2012

Ibu Menyusu - Set mana satu yang sesuai ye??

Salam Isnin... :-) 

Harini nak ceghita lebih skit pasal set 3M, iaitu set yang paling best untuk ibu-ibu yang sedang menyusu. Sebelum ni saya ada muat naik 1 file tentang set 3M ni...tapi penerangannya ringkas saja lah kan... untuk rujukan saya sebenarnya...heheheh. Jadi kali ni, saya akan ceghita lebih skit pasal set 3M ni.

Sebelum ni ada ibu-ibu yang tanya saya, set paling bagus untuk ibu menyusu set mana satu? Untuk supplement ibu menyusu yang mana satu? Kalau ibu dalam pantang, set yang paling sesuai ialah Eu-Four Set. Kalau dah selepas pantang, ambik lah set 3M nie, untuk sihatkan, kuatkan badan dan untuk banyakkan susu serta memberi nutrisi kepada si kecil anda.

Set 3M ni ada vitamin B, vitamin C, multivitamin (vitalea), kalsium, alfalfa dan juga ESP. Kenapa set 3M ni dikatakan set terbaik untuk ibu menyusu? Sebabnya ada 3 milk booster di dalamnya. Ibu-ibu menyusu dah tentu nak susu banyak untuk bayi anda kan, jadi memang sesuai sangatlah consume set ni. Kalau ibu-ibu nak consume set selain daripada set 3M ni pun ok je, cuma add on ESP untuk kesan limpahan susu yang banyak. Tak salah kita mencuba, lagipun untuk anak tersayang kan. 

Di samping kesan terhadap susu yang banyak, set vitamin ni jugak boleh mencantikkan kulit, memberi tenaga kepada badan, supaya takde rasa lemau, letih dan tak bertenaga. Menyusu anak ni bukan kerja mudah dan badan memang confirm akan rasa letih kan.

Jon kita cuci-cuci mata tengok testimoni dan pengalaman ibu-ibu yang consume set 3M ni. Sangat menarik dan best sangat. 



Ni lagi pengalaman yang sangat best didengar dan dibaca...



Hati berbunga-bunga lah ibu ni menyusukan anak. Tak risau susu kurang...


Best sangat kan... tambahan pula, kalau umat Islam memang disyorkan menyusukan anak sampai umur 2 tahun. Anak dapat khasiat ibu pulak dapat pahala.

Ada banyak lagi pengalaman ibu-ibu yang menyusu, yang akan saya kongsikan lagi.

Kalau ada yang nak bertanyakan tentang set-set penyusuan dengan lebih lanjut, boleh sms ke 0122504899 ataupun emel ke adinzaf@yahoo.com.sg ataupun like page saya TripleDshaklee's. Konsultasi PERCUMA akan saya berikan selepas pembelian produk.